close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מניבים תשואה בהליך דירה להשקעה?

מערכת שורשכב אדר, תשעז20/03/2017

שוק הנדל"ן האמריקאי מושך אליו יותר ויותר ישראלים מדי שנה. למה זה קורה ואיך תוכלו גם אתם להשקיע ולעשות זאת נכון? על כל זאת תוכלו לקרוא במאמר זה.

תגיות:
רגע על נדל"ן
הבחירה להשקיע בנדל"ן נחשבה מאז ומתמיד כהשקעה בטוחה ומניבה. כאשר רוכשים דירה להשקעה, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל, רוכשים הרבה יותר מאשר ארבעה קירות עם חלל בפנים! למעשה, רוכשים ביטחון כלכלי שיכול ללוות אתכם לאורך שנים רבות וטובות ואף יכול לעבור בירושה אל הדורות הבאים.

כאן ביתי?
ישראלים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים עקב מחירי הדיור בארץ ואם בעבר, זוגות צעירים הצליחו לרכוש דירה אם הם רק חסכו שנים ספורות וקיבלו עזרה קטנה מההורים, כיום זוגות צעירים בקושי מצליחים לשלם עבור שכירות ובטח ובטח שלא לחסוך את ההון הראשוני, הדרוש בשביל לקחת משכנתא.
התוצאה של מצב זה היא, שמעטים מאוד מצליחים להגיע לדירה משלהם וככל שהשנים עוברות, כך החלום של דירה להשקעה הולך ומתרחק.

היתרונות של השקעה בחו"ל
אם מחירי הדיור בארץ גבוהים כל כך ואתם בכל זאת רוצים להשקיע את ההון שהצלחתם לצבור עם השנים בדבר בטוח, שגם יניב לכם תשואה נאה, הרי שבאפשרותכם לקנות דירה להשקעה של into מחוץ לגבולות הארץ. העלויות הנמוכות של נדל"ן בחו"ל לעומת מחירי הנדל"ן בישראל יאפשרו לכם להשקיע את כספכם במקום לתת לו לשכב, או גרוע מכך – לחמוק לכם מבין האצבעות.

היתרונות של ארה"ב
לארצות הברית יש יתרונות רבים מבחינת השקעה בנדל"ן בהשוואה למדינות אחרות על פני הגלובוס. אחד היתרונות הבולטים הוא המנטליות הדומה לזו שלנו (או יותר נכון – המנטליות שלנו, הדומה לזו של האמריקאים). הדמיון בין התרבויות עוזר לנו להבין טוב יותר כיצד מתנהל השוק האמריקאי ועוזר לנו להשתלב בו טוב יותר מאשר במדינות עם מנטליות שונה לחלוטין מהמנטליות הישראלית. בנוסף, השפה האנגלית היא השפה השנייה של מרבית הישראלים ולכן אנו יכולים להסתדר היטב עם האמריקאים ומחסום השפה לא עומד בינינו. כל זאת, בנוסף לעלויות הנמוכות יחסית של הנדל"ן בארצות הברית ביחס למחירי הנדל"ן בארץ.

אז איך עושים את זה נכון?
ובכן, ראשית חשוב לבחון היטב את השוק ולזכור, שלעתים לתזמון יש גדול מאוד במחירים וחשוב למצוא את התזמון הנכון, בו ההיצע והביקוש יהיו לטובתכם. שנית, חשוב לבדוק מהם התנאים הדרושים לרכישת דירה להשקעה בחו"ל בכלל ובארצות הברית בפרט. כלומר, לעתים תאלצו לשלם מסים שונים, שיכולים להשתנות גם בין מדינות שונות בתוך ארצות הברית עצמה.
פרט חשוב נוסף הוא, שכאשר רוכשים נכס להשקעה בחו"ל חשוב להיעזר בחברת ניהול, שתוכל לנהל עבורכם את כל מה שנכס זקוק לו, החל מניקיון ועד שיפוצים, מציאת דיירים וכך הלאה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה